vineri, 26 septembrie 2008

Actiune ...




Azi, mi-am inceput week-end-ul intr-un mod placut, impartind fluturasi la intersectia Drumul Taberei (Moghioros), impreuna cu Grumpy si un moto-politist de 23 de ani A***** George.


Actiunea face parte dintr-o campanie initiata de BPR (Brigada Politie Rutiera) cu sprijinul AMR (Asociatia Motociclistilor Romani) campanie ce are ca scop avertizarea, atentionarea, constientizarea soferilor vis-a-vis de existenta motociclistilor in trafic. S-a desfasurat azi in 5 intersectii din Bucuresti - Romana, Victoriei, Piata Presei Libere, Drumul Taberei si Dristor - parca.


Anul trecut, prin noiembrie, eu am initiat si participat la asa ceva, o numiseram noi "Actiunea Fluturasi". Adica ne-am adunat vreo 6-10 mobristi - "agentii fluturasi" - si am impartit la semafoare, in fiecare vineri seara, aceste mici hartiute care incearca sa ajunga la creierul si inima tuturor soferilor. Asadar eu, Alexa, Grumpy, Tuning boy, Marius VLP, Marse, Angel, Noogal, Nitros, Adi T, Kidrock, Craky, etc, ne-am postat la Razoare, Eroilor (doua vineri la rand) si Universitate si am epuizat 2000 de fluturasi ( facuti de prefectura ) in doar 4 iesiri ( dupa numaratoarea mea :) )

Nu pot sa uit cele cateva fet(z)e inteligente (procentual cam 10% din soferi- mare parte din ei femei) care raspundeau "nu ma intereseaza" sau "du-te ma ...!" ... apropos de asta o sa povestesc alta data faza cu Mircea Badea .... dar nu ca ar face parte din categoria mai sus mentionata, nu va pripiti sa trageti concluzii ...


Azi am avut bucuria de a nu fi primit nici un refuz ... Pentru ca George a avut la el cheia succesului si anume uniforma de Politie. Ori de frica, ori din curiozitate TOATA LUMEA a servit fluturasi!! Vezi ce inseamna sa ai sprijinul autoritatilor??????? hahahaha


Si ca sa nu transform blog-ul in ceva plictisitor ma opresc dar nu inainte sa va spun:

Atentie la motociclisti, ei exista in trafic! sau Respectati regulile de circulatie!


LA MULTI ANI MAMA!!!!

2 comentarii:

Vera spunea...

La multi ani mamei tale! Si pupici tie, nu ne-am mai vazut/auzit de mult

Anonim spunea...

Nici eu nu te-am mai vazut demult... La multi ani mamei (retroactiv :p ) si mare grija cu motorul, nu de alta, da' am matiz si daca ma ciocnesc de tine s-ar putea sa ma omori... :D