joi, 25 septembrie 2008

Pauza

A trecut asa mult timp ... aproape ca nici nu imi mai vine sa scriu ...

Am traversat o groaza de evenimente intamplari, zile de nastere, nunti ...
Nu ma duce capul cu ce ar trebui sa incep si dat fiind faptul ca am mana dreapta in renovare, am sa ma scuz frumos si am sa promit ca intr-o saptamana voi incerca sa reiau firul acestor trei luni de abstinenta blog-istica intr-o poveste mai lunga sau mai scurta in functie de timpul vostru-nostru.

pe genul "Schimb coala A4 pe audi cu acelasi nume" ofer text intru bucurare bucati urechi sau ochi:

"O Parte din mine" - muzica Catalin Tuta Popescu, text RA

Dac-ai fi o carare in munte,
te-as strabate oricand
sa te simt si prin talpile mele
sa-mi intri in gand.

Dac-ai fi un ocean de lumina
in tine m-as ineca
sa te am iar aproape de mine
sa fiu iar a ta
sa raman doar a ta.

Poate mai stai o zi
Doar langa tine soarele va rasari
Mai stai o zi
O parte din mine esti tu oriunde ai fi

De-as avea toata dragostea-n palme
te-as atinge usor
sa-ntelegi cat insemni pentru mine
sa sti ca mi-e dor
sa sti cat mi-e de dor

Am sa-ncerc sa nu te mint
Am curajul sa iti spun ce simt
Te rog mai stai o zi

Poate mai stai o zi .........

2 comentarii:

Miki J. spunea...

"Prietenii adevarati, sunt asemeni stelelor...
Nu-i vezi intotdeauna, dar sti ca mereu sunt acolo!"
Miki J.

Anonim spunea...

Vreau si eu piesaaa!!!
BTW, multumesc de aprecieri, te pup si eu! Ai grija de tine!