sâmbătă, 26 aprilie 2008

Mama ei de boala ....

Dupa cum observ, dupa comentarii, raman destul de singurica pe aici, ceea ce nu e rau pentru ca imi permit sa scriu orice, sa injur pe oricine, sa fac ce vreau eu si mai presus de toate sa am tot timpul DREPTATE ...

Nu ca nu am avea multe lacune si bube, nu ca nu am avea o societate extrem de bolnava ... dupa mine ... dar romanul este prin excelenta un exponent fenomenal al descrierii stiintifice a termenului contradictie!
Avem mama un chef de contradictie, nu conteaza pe ce subiect, cat suntem de documentati, daca are sens contradictia, daca aduce ceva bun sau ne invata ceva sau chiar daca conteaza cumva in vietile noastre acel subiect ... ideea e SA NE CONTRAZICEM!!!! Sa incepem o lupta acerba cu oricine ne iese in cale ca e timpul SA NE CONTRAZICEM!!!

Deci .. SA NE CONTRAZICEM!!!

Ca de obicei, in timpul zilei conversez pe telefon cu pretinele (aka prietenele pentru necunoscatori). Azi ma pune 'al de dincolo de granita raiului - e Vinerea Mare - sa deschid o discutie despre care stiam ca teoretic nu poate avea final dar totusi curajoasa rau, insist in demersul meu, imbecil de altfel.
Ce mai faci ... bla bla ... iar bla bla ........."Crima cu premeditare". OK. Spun: "nu exista aceasta terminologie in legislatia romana ... se numeste omor calificat". Dupa o ora de CONTRAZICERE ma gandesc ca totusi e bine sa vin cu argumente solide si ca un bou in devenire in tarcu' lu' ma-sa vaca, in loc sa ma duc direct la pretinu' gugal, dau inca trei telefoane pentru confirmarea ideei sustinute de mine ... Big mistake!
Persoanele de la telefon, nu spun cine, persoane importante, ma CONTRAZIC ... Cum ca "Crima cu premeditare" exista! ... Zic: mai oameni buni, evident ca exista ca si fapta .... termenul de crima cu premeditare este preluat din titulatura faptei in limba engleza, la noi se numeste omor calificat!!!!! (pliz sambadi kil mi neau!!!!!) Raspuns pretios: "no! omoru' calificat e altceva!" ....

Realizez ca am creierii pe bigudiuri, sangele a inceput sa schimbe directia de mers fara semnalizare, parul, impotriva firii si a legii gravitatiei deopotriva capata o pozitie usor verticala orientat catre sus, samd, intr-un final apoteotic gasesc ca e bine sa imi sustin opinia sprijinita de ceva argumente solide .... nuuuuurd ... ma duc la gugal!!!!!
Ok. Google. Codul Penal al Romaniei. Search. A treia adresa. Download. Save. Caut de imi vine cu acru, gasesc articolul 175, print.
Astept parca o vesnicie tiparirea paginii salvatoare, care parea ca se deruleaza in ciuda tuturor denumirilor date de omenire secolului in care traim (pentru pr... neatenti ma refer la secolul vitezei). Gata. I've been saved ... gandesc ... si o iau usurel catre bucatarie, purtand pe fata acel zambet al invingatorului, stiti voi care, sa lamuresc lumea ca nu e ashea cum zic ei ci CUM ZIC EU!
Daca veti citi careva din curiozitate Codul Penal o sa va lamuriti in mod direct si nu are sens sa cititi acest paragraf, daca nu aveti insa rabdare va spun ca asa este cum am zis eu: Omor calificat ... care poate fi de mai multe feluri ... cu premeditare, in interes material, etc. DAR, OMOR CALIFICAT.
Ma apuc sa dau telefoanele respective sa-mi laud inteligenta, cultura si sa primesc laurii dreptatii. Ha! Credeti ca s-a terminat? Gresit!
Ce credeti ca-mi aud urechile??? "A ... deci e cu premeditare! Ai vazut? Ti-am zis eu!!!!!!

De la "crima" la "omor" este o distanta destul de mare in pagini DEX, dar nu atat de mare la capitolul semantica. Premeditarea este in schimb destul de indepartata de calficare, sau calificat, sau cum vrem noi. Sustinusem de la inceput ca fapta in sine - crima cu premediatare - exista si este pedepsita de legea romana ... ceea ce spuneam eu, este ca nu se numeste asa la 'carte', ci ... stiti deja, dar va repet ca's dusa cu capu' OMOR CALIFICAT!!!!!!!!

Si cum romanului ii place CONTRADICTIA, o luam de la capat:

"A ... pai nu ai zis asa, ai zis ca nu exista crima cu premeditare!!!!!!!"

Ce pot sa mai zic? Sa ma mai contrazic ... sa nu ... mi-e cam somn ... si nici nu am chef ...
Ok aveti voi dreptate .... dar totusi, tu ce zici? exista crima cu pemeditare?????

fuck me!!!!! theeeeeeeeeee!!!!

Niciun comentariu: