miercuri, 23 aprilie 2008

Probleme cu ceasul ... si la Fishi...

Ca de obicei, am sa revin cu lucruri care nu ma intereseaza decat pe mine ...
Nu imi merge ceasul blogului. Conform intuitiei mele, postul va aparea ca si cand ar fi fost scris undeva intre orele 13-15 p.m. si daca ma uit din nou la ceas, ala bun, este fix 1 noaptea.
Poate cineva ma va lumina cum sa fac sa intorc ceasul blogar.
Asa, ramasesem la carasi. Azi am suferit o pierdere irecuperabila. Pestisorul meu preferat, primul, unicul, pentru prieteni Fishi (ce nume ciudat pentru un pestisor!), a decedat, murind letal la finalul unei boli incurabile. Atat de profund atasata moral si sufleteste am fost de el incat se pare ca nu ma pot desparti inca si fizic de 'mnealui. Ca sa intelegi, de azi dimineata de cand s-a produs nenorocirea, zace in acvariu ... la propriu ...
Nu ca nu as fi avut timp, dar parca nu am vrut sa ma despart asa de repede de el. So maine dimineata pentru doritori vor avea loc funerariile in fata blocului (nu a blogului).
Si uite asa, in timp ce ceasul blogului meu face figuri, al lui Fishi a stat in loc!
Punct si de la capat ....

Niciun comentariu: