luni, 14 aprilie 2008

"must have"

Buna seara draga blog, dragi utilizatori de blog sau cititori de blog sau ce vreti voi .... iata ca m-am supus majoritatii si nestiind exact in ce ma bag, specific mie, am inceput o noua fila din viata mea chiar aici :) PE BLOG-ul meu ...
Nu stiu ce sa spun exact in aceasta seara dar sunt convinsa ca in cateva zile, dupa ce ma voi obisnui cu ideea voi avea lucruri importante sau interesante de spus ...
Cum imi este greu sa cred ca ma va "gasi" cineva pe aici, am sa incep prin a-mi face un pic de cap si a nu scrie nimic interesant .... sper (daca totusi nimereste cineva pe aici) sa nu va suparati ca sunt neinteresanta sau inutila in aceasta minunata seara de luni ...
Asadar draga Mirela m-am supus "must have"-ului si mi-am creat blog ...
Sa vedem cum o fi!
:))))))

Niciun comentariu: